Loader image
Dots
Otázky a odpovede
Verejný e-bicykel
Bike

Nájsť problém

Vyhľadajte riešenie pre váš problém.

Pre hľadaný výraz sa nič nenašlo.

QKde môžem jazdiť?
A
Jazdiť môžete kdekoľvek potrebujete, jedinou podmienkou je e-bicykel po skončení jazdy zaparkovať ideálne do ANTIK nabíjačky alebo na vhodnom, verejne dostupnom a viditeľnom mieste pre ďalšieho používateľa a to tak, aby nezavadzal na chodníku, nezasahoval do verejnej zelene alebo neblokoval cestu a pod., a aby sa ďalší užívateľ bez problémov mohol k nemu dostať a zapožičať si ho. Vrátenie do nabíjačky Antik je ZADARmo.
QJe potrebné e-bicykel vrátiť na stanovište?
A
ANTIK Verejný e-bicykel je možné vrátiť po skončení jazdy podľa týchto pravidiel:

  • Do nabíjačky Antiku ZADARMO a s bonusom 5 minút jazdy pri jazde s minimálnou dĺžkou 10 minút.
  • Mimo zóny použitia - mesta sa platí poplatok 70 €.
QMôžem si jazdu vyskúšať na chvíľu zadarmo?
A
Toto možné nie je. Pred každou jazdou musí mať klient v účte kredit aspoň 1 €. V aplikácii ANTIK SmartWay si klient dobíja kredit v hodnote min. 10 €. Avšak, každý nový zákazník má prvých 15 minút jazdy po splnení podmienok depozitu a kreditu bezplatne.
QPlatí sa nejaký depozit?
A
Pred použitím služby je potrebné uhradiť depozit vo výške 20 € (Klienti ANTIKu depozit neplatia ).
QAko sa platí za jazdu na e-bicykli?
A
Platiť je možné dobitím kreditu, kedy platíte vždy po skončení jazdy sumou 0,10 € / minúta a pre ANTIK klientov len 0,05 € / minúta. Platba sa riadi minútovou tarifikáciou.
QAkú výhodu získam, keď vrátim e-bicykel (el. skúter, el. motorku, el. kolobežku) do ANTIK nabíjačky?
A
Takéto vrátenie je bezplatne a navyše, pri vrátení a napojení zariadenia do ANTIK nabíjacej stanice získate 5 minút jazdenia zadarmo. Vždy je ale potrebné pred takýmto vrátením uskutočniť jazdu dlhšiu ako 10 minút.
QNašiel som voľný e-bicykel na ulici ale nejde mi načítať QR kód. Čo mám robiť?
A
To sa môže stať. e-bicykel môže mať zapožičaný niekto iný, prípadne je mimo prevádzky pre poruchu. Prosím vyberte si iný. Ak má e-bicykel viditeľnú poruchu, pomôžete nám aj iným jazdcom, ak nám o tom dáte vedieť cez aplikáciu v časti označenej symbolom prekrížených údržbárskych nástrojov ako servisné hlásenie.
QUž nechcem jazdiť a chcem vrátiť depozit a zostávajúci kredit.
A
Ukončenie zmluvy s ANTIKom je možné spraviť automaticky priamo v aplikácii pokiaľ práve nemáte e-bicykel zapožičaný. Depozit a zostávajúci kredit Vám vrátime do niekoľkých dní automatický na kartu alebo účet, ktorý ste použili pri platení. Možno sa ale oplatí to nespraviť, našu sieť pre požičiavanie rozširujeme o ďalšie mestá a atraktívne lokality, radi Vás privítame u nás opäť. Opätovné zaregistrovanie s použitým emailom bude však možné až o 30 dní.
QSom zákazník ANTIKu, mám nejakú výhodu?
A
Zákazníci ANTIKu majú hneď niekoľko výhod. Depozit za e-bicykel nehradia a jazdia lacnejšie a to len 0,05 €/min. oproti 0,10 €/min. Sledujte nás, plánujeme tieto výhody dopĺňať.
QJe depozit zdieľaný pri mechanických bicykloch a elektrických e-bicykloch v jednom účte?
A
Áno, ak ste zákazník ANTIKu, pri e-bicykloch nemusíte platiť depozit. Ak nie ste klientom ANTIKu a máte uhradený depozit za bicykle 20€, tento depozit Vám automaticky platí aj pre e-bicykle.
QSú aj kupóny na jazdu?
A
Áno. V aplikácii je možné zadať aj kupón pre získanie voľných minút. Kupóny je možné získať rôznymi súťažami v ANTIKu a podobne. Sledujte nás a nič Vám neujde.
QJazdí e-bicykel sám ako motorka?
A
Nie, elektrický bicykel využíva elektrický motor na pomoc pri točení pedálov. To znamená, že pre uvedenie e-bicykla do pohybu je nutné tlačenie do pedálov ako pri bežnom bicykli. Vďaka motorčeku to však pôjde ľahšie a záber bude mať väčšiu silu. Aj preto je jazda do kopcov alebo na dlhšie trasy omnoho komfortnejšia.
QZistil som problém na e-bicykli, môžem ho niekde nahlásiť?
A
Áno, v aplikácii je možnosť zaslať akýkoľvek podnet v prípade chyby a to dokonca vyznačením konkrétnej časti na e-bicykli, na ktorej ste spozorovali problém.
QMáte tip na vhodné miesto pre sústredenie e-bicyklov?
A
Napíšte nám na smartway@antik.sk a my dané miesto radi preveríme. Mnoho stanovíšť pre e-bicykle sme získali aj práve takýmto tipom od našich fanúšikov. Stanovištia však chceme doplniť aj o nabíjacie stanice, kde bude možné e-skútre zároveň dobíjať.
QJe e-bicykel monitorovaný?
A
Áno, každý e-bicykel je monitorovaný GPS jednotkou pre určenie jej polohy na mape a tiež non-stop spojený cez GSM sieť s centrálou Antiku pre potrebu vypočítania doby jazdy a následného spoplatnenia. Každý e-bicykel je v prípade neželaného pohybu bez zapožičania okamžite alarmovaný v našom systéme, kde ho vieme napr. v prípade krádeže vypátrať.
QProjekt požičiavania e-bicyklov sa mi páči, ako ho môžem podporiť?
A
Pomôcť sa dá od maličkých vecí až po väčšie. Napr. ak uvidíte e-bicykel zvalený na zemi, budeme radi, ak ho postavíte späť na stojan, prípadne posuniete na vhodné miesto, ak by napr. blokoval chodník. Budeme radi, ak nám nahlásite zistenú chybu na e-bicykli cez aplikáciu. Potešíte nás, ak o projekte napíšete článok, podelíte sa skúsenosti na sociálnych sieťach, prípadne nám ponúknete vhodné miesto na propagáciu projektu.
QPočas jazdy som stratil telefón, bude sa mi rátať doba jazdy navyše?
A
Nie. Bicykel totiž vrátite späť vždy iba mechanickým zacvaknutím zámku na zadnom kolese. Vtedy bicykel zašle informáciu, že je vrátený. Váš telefón pre ukončenie jazdy nepotrebujete, no je dobré, si správne ukončenie jazdy vždy v aplikácii overiť.
QČo mám robiť, ak chcem reklamovať jazdu?
A
Napíšte nám, prosím, na reklamacie@smartway.sk a my vám zašleme reklamačný formulár, ktorý bude potrebné vyplniť.
QSom Antik zákazník, no v aplikácii nemám naležíte benefity
A
Uistite sa, že nemáte voči ANTIKu nezaplatenú dlžobu alebo si prostredníctvom aplikácie alebo portálu Zákaznícka zóna overte, či ste sa registrovali s údajmi zhodujúcimi sa s Vašou zákazníckou zmluvou. V opačnom prípade požiadajte prostredníctvom aplikácie v časti Moje konto o zrušenie nesprávne vytvoreného Zákazníckeho konta a postup zopakujte. Viac informácii o benefitoch Antik zákazníka nájdete tu.

Kontaktujte nás!

Zašlite nám vaše otázky pomocou následovného formulára.