Loader image
Dots
Otázky a odpovede
Verejný skúter
Moto

Nájsť problém

Vyhľadajte riešenie pre váš problém.

Pre hľadaný výraz sa nič nenašlo.

QKde môžem jazdiť?
A
Jazdiť môžete kdekoľvek potrebujete, jedinou podmienkou je e-skúter po skončení jazdy zaparkovať v rámci zóny vyznačenej v aplikácii, ideálne do ANTIK nabíjačky alebo na inom vhodnom, verejne dostupnom a viditeľnom mieste pre ďalšieho používateľa a to tak, aby e-skúter nezavadzal na chodníku, nezasahoval do verejnej zelene alebo neblokoval cestu a pod., a aby sa ďalší užívateľ bez problémov mohol k nemu dostať a zapožičať si ho.
QJe potrebné e-skúter vrátiť do ANTIK nabíjačky?
A
ANTIK Verejný skúter je možné vrátiť po skončení jazdy podľa týchto pravidiel:
  • Pokiaľ klient vráti e-skúter do nabíjacej stanice označenej logom ANTIK v rámci zóny použitia - mesta alebo ak bude mať skúter batériu nabitú na minimálne 20 % a vráti ho v oblasti použitia, je takéto vrátenie bezplatné.
  • Pokiaľ vráti e-skúter v definovaných Zónach vrátenia v rámci zóny použitia - mesta a stav batérie bude pod 20 % platí poplatok podľa cenníka za výmenu batérie 1 € alebo 2 € podľa vybranej zóny viditeľnej v aplikácii.
  • Pokiaľ vráti E-skúter mimo definovaných zón v rámci zóny použitia - mesta a nebude batéria nabitá aspoň na 20 % platí sa poplatok 20 €.
  • Pokiaľ vráti e-skúter mimo zóny použitia - mesta platí sa poplatok 70 €.
  • Pokiaľ nám vrátite skúter do nabíjacej stanice ANTIK pri akejkoľvek hodnote stavu batérie a jazde nad 10 minút, darujeme Vám 5 minút na ďalšiu jazdu.
QMôžem si jazdu vyskúšať na chvíľu zadarmo?
A
Toto možné nie je. Pred každou jazdou musí mať klient v účte kredit aspoň 1 €. V aplikácii ANTIK SmartWay si klient dobíja kredit v hodnote min. 10 €. Avšak, každý nový zákazník má prvých 15 minút jazdy po splnení podmienok depozitu a kreditu bezplatne.
QPlatí sa nejaký depozit?
A
Pred použitím služby je potrebné uhradiť depozit vo výške 40 € (Klienti ANTIKu len 20 €). Následne je potrebné mať dobitý kredit min. 1 €. Jazda je spoplatnená 0,15 €/1 minúta jazdy a pre klientov ANTIKu len 0,10 €/1 minúta.
QAko sa platí za jazdu na e-skútri?
A
Platiť je možné dobitím kreditu, kedy platíte vždy po skončení jazdy sumou 0,15 € / minúta a pre ANTIK klientov len 0,10 € / minúta. Platba sa riadi minútovou tarifikáciou.
QAkú výhodu získam, keď vrátim el. motorku ( el. skúter, el. kolobežku, el. bicykel ) do ANTIK nabíjačky?
A
Pri vrátení a napojení zariadenia do ANTIK nabíjacej stanice získate 5 minút jazdenia zadarmo. Vždy je ale potrebné pred takýmto vrátením uskutočniť jazdu dlhšiu ako 10 minút.
QNašiel som voľný e-skúter na ulici ale nejde mi načítať QR kód a odomknúť box na helmu. Čo mám robiť?
A
To sa môže stať. e-skúter môže mať zapožičaný niekto iný, prípadne je mimo prevádzky pre poruchu. Prosím vyberte si iný e-skúter. Ak má e-skúter viditeľnú poruchu, pomôžete nám aj iným vodičom, ak nám o tom dáte vedieť cez aplikáciu v časti označenej symbolom prekrížených údržbárskych nástrojov ako servisné hlásenie.
QUž nechcem jazdiť a chcem vrátiť depozit a zostávajúci kredit.
A
Ukončenie zmluvy s ANTIKom je možné spraviť automaticky priamo v aplikácii pokiaľ práve nemáte e-skúter zapožičaný. Depozit a zostávajúci kredit Vám vrátime do niekoľkých dní automatický na kartu alebo účet, ktorý ste použili pri platení. Možno sa ale oplatí to nespraviť, našu sieť pre požičiavanie rozširujeme o ďalšie mestá a atraktívne lokality, radi Vás privítame u nás opäť. Opätovné zaregistrovanie s použitým emailom bude však možné až o 30 dní.
QSom zákazník ANTIKu, mám nejakú výhodu?
A
Zákazníci ANTIKu majú hneď niekoľko výhod. Depozit za e-motocykel hradia len v polovičnej výške a to 20 € namiesto 40 € a jazdia lacnejšie a to len 0,10 €/min. oproti 0,15 €/min. Sledujte nás, plánujeme tieto výhody dopĺňať.
QJe depozit zdieľaný pri bicykloch a e-skútroch v jednom účte?
A
Áno, ak ste zákazník ANTIKu, pri bicykloch nemusíte platiť depozit a pri e-skútroch len v polovičnej výške. Aplikácia Vás na to automaticky upozorní pri voľbe prostriedku e-skúter. Ak nie ste klientom ANTIKu a máte uhradený depozit za bicykle 20 €, pri e-skútri je nutné mať uhradený depozit vo výške 40 € a v tomto prípade Vám stačí uhradiť rozdielnu sumu a teda 20 €.
QPotrebujem na jazdu vodičský preukaz?
A
Pre využívanie e-skútra od ANTIKu je potrebné vodičské oprávnenie skupiny AM, ktoré je súčasťou každého vodičského preukazu na auto skupiny B. Potrebný minimálny vek na jazdu na tomto e-skútri je 18 rokov.
QAko viete, že môj vodičský preukaz je platný a patrí mne?
A
Hoci je za jazdu na e-skútri zodpovedná v prvom rade osoba jazdiaca na ňom, systém sme navrhli tak, aby eliminoval neoprávnené používanie na minimum. Pred jazdou sa musíte registrovať a doplniť fotografiu občianskeho preukazu a vodičského preukazu odfotením priamo v aplikácii a zároveň odfotením „selfie“ t.j. samého seba tak, aby na fotke bolo vidno Vašu tvár a tiež vodičský preukaz, ktorý pri fotení podržíte pred sebou v ruke a druhou rukou sa odfotíte. Tento model funguje vo veľkých krajinách a praxou sa zistilo, že je najjednoduchší a najbezpečnejší. Upozorňujeme, že schválenie registrácie a platnosti vodičského preukazu prebieha do 48 hodín (z pravidla ale menej) a je možné tak urobiť priamo v aplikácii. Tento úkon je potrebné urobiť iba 1-krát. Vaše fotografie a fotografie Vašich dokladov budú po schválení alebo najneskôr do 48 hodín z nášho systému automaticky vymazané.
QAko je to s prilbou a hygienou jej nosenia?
A
Prilba je na jazdu na e-skútri povinná. Nachádza sa v kufri, v zadnej časti skútra a je pripojená konektorom, ktorý deteguje umiestnenie prilby v samotnom boxe. Po jazde je potrebné prilbu vrátiť späť a pripojiť do konektora, aby systém detegoval, že ste prilbu vrátili. V kufri sa nachádzajú aj hygienické návleky. Prilby ako aj celé e-motocykle sú pravidelne dezinfikované.
QČo ak ma zastavia policajti?
A
Ako držiteľ vodičského oprávnenia skupiny AM určite poznáte pravidlá cestnej premávky. V prípade policajnej kontroly nasledujte pár jednoduchých krokov. Otvorte zadný box. Nájdete tam oddelenie s technickým preukazom a bielou / zelenou kartou ku skútru. Po absolvovaní kontroly prosím vráťte dokumenty na miesto, odkiaľ ste ich zobrali, je Vašou povinnosťou ich skontrolovať pred a po jazde. Pokiaľ tam dokumenty nie sú, oznámte nám to prosím. Jazda bez dokladov nie je povolená a beriete tým na seba riziko pokuty.
QSú aj kupóny na jazdu?
A
Áno. V aplikácii je možné zadať aj kupón pre získanie voľných minút. Kupóny je možné získať rôznymi súťažami v ANTIKu a podobne. Sledujte nás a nič Vám neujde.
QZistil som problém na e-skútri, môžem ho niekde nahlásiť?
A
Áno, v aplikácii je možnosť zaslať akýkoľvek podnet v prípade chyby a to dokonca vyznačením konkrétnej časti na e-skútri, na ktorej ste spozorovali problém.
QMáte tip na vhodné miesto pre sústredenie e-skútrov?
A
Napíšte nám na smartway@antik.sk a my dané miesto radi preveríme. Mnoho stanovíšť pre e-skútre sme získali aj práve takýmto tipom od našich fanúšikov. Stanovištia však chceme doplniť aj o nabíjacie stanice, kde bude možné e-skútre zároveň dobíjať.
QJe e-skúter monitorovaný?
A
Áno, každý e-skúter je monitorovaný GPS jednotkou pre určenie jeho polohy na mape a tiež non-stop spojený cez GSM sieť s centrálou Antiku pre potrebu vypočítania doby jazdy a následného spoplatnenia. Každý e-skúter je v prípade neželaného pohybu bez zapožičania okamžite alarmovaný v našom systéme, kde ho vieme napr. v prípade krádeže vypátrať.
QProjekt požičiavania e-skútrov sa mi páči, ako ho môžem podporiť?
A
Pomôcť sa dá od maličkých vecí až po väčšie. Napr. ak uvidíte e-skúter zvalený na zemi, budeme radi, ak ho postavíte späť na stojan, prípadne posuniete na vhodné miesto, ak by napr. blokoval chodník. Budeme radi, ak nám nahlásite zistenú chybu na e-skútri cez aplikáciu. Potešíte nás, ak o projekte napíšete článok, podelíte sa skúsenosti na sociálnych sieťach, prípadne nám ponúknete vhodné miesto na propagáciu projektu.
QPočas jazdy som stratil telefón, bude sa mi rátať doba jazdy navyše?
A
Na túto situáciu si musíte dávať pozor, nakoľko v aplikácii je potrebné potvrdiť ukončenie danej jazdy. Ak by sa to stalo, pokúste sa čo najskôr nahlásiť túto skutočnosť na čísle +421 650 777 888.
QČo mám robiť, ak chcem reklamovať jazdu?
A
Napíšte nám, prosím, na smartway@antik.sk a my vám zašleme reklamačný formulár, ktorý bude potrebné vyplniť.
QJe jazda na modeli TS a skútri CUX za rovnakých cenových podmienok a pravidiel?
A
Áno, cena a podmienky jazdy sú pre každý model elektromotocykla v službe Verejný skúter od ANTIKU rovnaké.
QSom Antik zákazník, no v aplikácii nemám naležíte benefity
A
Uistite sa, že nemáte voči ANTIKu nezaplatenú dlžobu alebo si prostredníctvom aplikácie alebo portálu Zákaznícka zóna overte, či ste sa registrovali s údajmi zhodujúcimi sa s Vašou zákazníckou zmluvou. V opačnom prípade požiadajte prostredníctvom aplikácie v časti Moje konto o zrušenie nesprávne vytvoreného Zákazníckeho konta a postup zopakujte. Viac informácii o benefitoch Antik zákazníka nájdete tu.

Kontaktujte nás!

Zašlite nám vaše otázky pomocou následovného formulára.