Loader image
Dots
Otázky a odpovede
Verejná batéria
Battery

Nájsť problém

Vyhľadajte riešenie pre váš problém.

Pre hľadaný výraz sa nič nenašlo.

QČo je to verejná batéria?
A
Verejná batéria je malá, praktická a tiež prenosná batéria, ktorá obsahuje všetky potrebné konektory: Micro USB, USB C a Lightning na nabíjanie mobilného telefónu, tabletu či iných typov zariadení komfortne, bez potreby pripojenia do elektrickej siete.
QKoľko nabíjaní zvládne batéria na jedno vypožičanie?
A
Batéria dokáže na jedno vypožičanie nabiť plne vybitý telefón / tablet,... zhruba dvakrát, podľa kapacity batérie v zariadení. Po zapojení do zariadenia sa začne okamžité nabíjanie batérie. Kapacita batérie je 5000mAh.
QMôže byť batéria po vypožičaní vybitá?
A
Táto možnosť je nepravdepodobná, nakoľko náš systém vyhodnocuje stav nabitia batérie v požičovni batérií a pri vypožičaní vysunie tú, ktorá je najviac nabitá. Navyše batérie sa v požičovni batérií nabíjajú pomerne rýchlo.
QMôžem na verejnej batérii dobíjať viac mobilných telefónov súčasne?
A
Batéria síce obsahuje konektory na viacero typov zariadení, avšak disponuje tiež ochranou a po zapojení viacero zariadení naraz sa môže zablokovať a batéria nebude nabíjať.
QMôžem batériu nabíjať inde ako v požičovni batérii na to určenej?
A
Túto možnosť neodporúčame. Batéria sa pri nabíjaní inde ako v požičovni batérii na to určenej môže poškodiť. Odporúčame batériu vrátiť do požičovne, ktorá patrí do siete služby zdieľaných batérií od ANTIK „Verejná batéria“.
QMôžem batériu vrátiť aj do inej požičovne batérii od ANTIKu?
A
Samozrejme, batériu môžete vrátiť aj do inej požičovne, ako tej, odkiaľ ste si batériu pôvodne požičali. Na mapke v aplikácii ANTIK SmartWay si pozriete, ktorá požičovňa má voľný slot na umiestnenie batérie a je k Vám najbližšie. Pokojne ju vrátite tam, kde je to Vám najpohodlnejšie.
QČo robiť, ak mi batéria nejde vložiť do slotu požičovne?
A
Je potrebné, aby ste kábel zo zadnej a bočnej strany batérie poriadne zatlačili do medzery na to určenej, aby tak nevytŕčal z jej plochy. V prípade, ak Vám stále nechce prijať batériu do požičovne, volajte na NON-STOP servis +421 650 777 888.
QPlatí sa nejaký depozit?
A
Nie, nie je potrebné uhradiť žiaden depozit. Je potrebné mať dobitý kredit min. 1 € pre jej využívanie.
QAko sa platí za vypožičanie batérie?
A
Je potrebné mať dobitý kredit minimálne 1 € na vypožičanie. Následne, po vrátení batérie, Vám odráta sumu 0,50 € za 24 hodín.
QNa akú dlhú dobu si môžem požičať batérie?
A
Batérii si môžete požičať max na 7 dní od doby jej vypožičania, po presiahnutí tejto doby je zákazník povinný zaplatiť pokutu vo výške 30 € a denne platiť sankčný nájom vo výške 1 € za každých 24 hodín.
QAko si môžem byť istý, že som batériu skutočne vrátil do požičovne batérií?
A
Každé vrátenie ukončíte mechanickým zasunutím batérie do požičovne až na doraz. Ak to vykonáte správne, krátko na to Vám aplikácia v telefóne potvrdí ukončenie zapožičania.
Q Našiel som dostupnú batériu v požičovni, avšak po načítaní QR kódu mi nejde vysunúť a vypožičať. Ako mám postupovať?
A
Batéria je pravdepodobne kvôli poruche mimo prevádzky. Prosím, vyberte si inú požičovňu batérií. Ak má požičovňa nejakú chybu, prosím, pomôže nám, ak nás kontaktujete na NON-STOP linke +421 650 777 888.
QUž nechcem viac využívať služby ANTIKu a chcem vrátiť depozit a zostávajú kredit.
A
O ukončenie zmluvy s ANTIKom je možné požiadať priamo v aplikácii, v sekcii „Nastavenia“, pokiaľ práve nemáte batériu zapožičanú. Depozit a zostávajúci kredit Vám vrátime do niekoľkých dní automaticky na kartu alebo účet, ktorý ste použili pri platení. Možno sa ale oplatí to nespraviť, našu sieť pre požičiavanie rozširujeme o ďalšie mestá a atraktívne lokality, radi Vás privítame u nás opäť. Opätovné zaregistrovanie s už raz použitým emailom bude však možné až o 30 dní.
QMáte tip na vhodné umiestnenie požičovne v meste / podniku?
A
Napíšte nám o tom na smartway@antik.sk. Budeme radi. Vopred Vám za to ďakujeme.
QPočas požičania som stratil telefón aj batériu. Bude sa mi rátať čas navyše?
A
V danom prípade, prosím, ihneď volajte na NON-STOP servis 421 650 777 888 alebo napíšte na smartway@antik.sk
QJe možné rezervovať si batériu vopred?
A
Táto možnosť zatiaľ nie je dostupná. Postupne pripravujeme a zdokonaľujeme celý proces vypožičania, preto buďte stále s nami a informovaný.
QČo mám robiť, ak chcem reklamovať požičanie batérie?
A
Napíšte nám, prosím, na reklamacie@verejnabateria.sk a my Vám zašleme reklamačný formulár, ktorý bude potrebné vyplniť.
QSom Antik zákazník, no v aplikácii nemám naležíte benefity
A
Uistite sa, že nemáte voči ANTIKu nezaplatenú dlžobu alebo si prostredníctvom aplikácie alebo portálu Zákaznícka zóna overte, či ste sa registrovali s údajmi zhodujúcimi sa s Vašou zákazníckou zmluvou. V opačnom prípade požiadajte prostredníctvom aplikácie v časti Moje konto o zrušenie nesprávne vytvoreného Zákazníckeho konta a postup zopakujte. Viac informácii o benefitoch Antik zákazníka nájdete tu.

Kontaktujte nás!

Zašlite nám vaše otázky pomocou následovného formulára.