Loader image
Dots
Otázky a odpovede
Virtuálny cestovný lístok
Bike

Nájsť problém

Vyhľadajte riešenie pre váš problém.

Pre hľadaný výraz sa nič nenašlo.

QKde si môžem aplikáciu ANTIK SmartWay na nákup cestovného lístka stiahnuť?
A
Stiahnite a nainštalujte si ju prostredníctvom stránky antiksmartway.sk, alebo cez Google Play, App Store či Huawei AppGallery. Prípadne si naskenujete QR kód na dopravnom prostriedku hromadnej dopravy a následne si aplikáciu nainštalujte.
QVyžaduje sa v aplikácii registrácia a prihlásenie?
A
Áno, je potrebná Vaša registrácia a následné prihlásenie do aplikácie, aby ste si mohli cestovný lístok zakúpiť. Registráciu zrealizujete elektronicky s uvedením Vašej e-mailovej adresy, potvrdením súhlasu so zmluvou o poskytovaní služby a všeobecných zmluvných podmienok. Následne sa prihláste do aplikácie a využívajte ju.
QMusím mať nejaký minimálny kredit, aby som mohol kúpiť lístok?
A
Požadovaný minimálny kredit pre zakúpenie lístka je najmenej vo výške základného cestovného lístka predvoleného dopravcu. Samozrejme že si môžete zakúpiť lístok resp. lístky maximálne do výšky zaplateného kreditu.
QPri nákupe lístka je potrebné mať online pripojenie na internet?
A
Vyžaduje sa online pripojenie na internet a aplikácia je pripravená pre operačné systémy Android a iOS.
QAk som študentom a mám nárok na zľavu, viem si kúpiť aj zľavnený cestovný lístok?
A
Áno, viete si zakúpiť všetky zľavnené lístky, ktoré sú Vám dopravca poskytuje po splnení podmienok na uplatnenie zľavy. Dokonca aj prostredníctvom aplikácie si viete o zľavy požiadať a to v sekcii zľava %.
QKedy zaplatím za lístok, pred jazdou alebo po nej?
A
Za virtuálny cestovný lístok platíte pred jazdou, nikdy nie po nej. Preto musíte vopred vedieť, ako dlho budete resp. chcete cestovať a aký druh lístka využijete, či riadny alebo zľavnený v zmysle platnej Tarify služby ANTIK Virtuálne cestovné lístky.
QAko si zvoliť správny cestovný lístok?
A
Môžete si vybrať pre Vás vhodný lístok v aplikácii podľa aktuálnej ponuky a podľa prepravných a tarifných podmienok dopravcu. Druhou možnosťou pred nástupom naskenovať na vozidle QR kód a tým zakúpiť Vami predvolený typ lístka z aktuálnej ponuky dopravcu.
QAk stále cestujem, predĺži sa mi lístok automaticky, prípadne ho počas jazdy môžem zmeniť na iný typ lístka?
A
Vami zakúpený lístok sa automaticky nepredĺži, po uplynutí doby, doby na ktorú bol zakúpený jednoducho vyprší a jednoducho už nie je platný. Rovnako nie je možné ani meniť typ lístka. Ak naďalej cestujete, zakúpte si ďalší cestovný lístok.
QZakúpil som si Váš cestovný lístok, ale pri nastúpení do dopravného prostriedku ešte nebol platný. Prečo?
A
Zvolili ste si virtuálny cestovný lístok z ponuky priamo v aplikácii. Takto zvolený začína platiť po 90 sekundách od Vášho potvrdenia nákupu. Preto Vám odporúčame zakúpiť si ho vopred pred nástupom do vozidla alebo využiť voľbu okamžitého nákupu prostredníctvom QR kódu, ktorý je umiestnení pri dverách vozidla. Základnou podmienkou dopravcu totiž je, aby ste do vozidla nastupovali už s platným cestovným lístkom.
QMôžem si v aplikácii zakúpiť aj viacero cestovných lístkov pre rôznych cestujúcich?
A
Samozrejme si môžete zakúpiť viacero cestovných lístkov. Jednom momente je možné mať zakúpených a aktívnych maximálne 40 virtuálnych cestovných lístkov a to aj pre rôznych cestujúcich.
QAko sa preukážem virtuálnym cestovným lístkom v prípade kontroly?
A
Preukazujete sa aplikáciou a v nej zobrazeným cestovným lístkom, kde je jasne viditeľný typ cestovného lístka, jeho platnosť a QR kód, ktorý slúži na preukázanie sa revízorovi.
QUž nechcem využívať aplikáciu a chcem vrátiť zostávajúci krediť.
A
Ukončenie zmluvy s ANTIKom je možné spraviť priamo v aplikácii pokiaľ práve nevyužívate niektorú z jej služieb. Zostávajúci kredit a prípadný depozit Vám vrátime do niekoľkých dní automaticky na kartu alebo účet, ktorý ste použili pri platení.

Kontaktujte nás!

Zašlite nám vaše otázky pomocou následovného formulára.