Loader image
Dots
Otázky a odpovede
Verejná e-kolobežka
Battery

Nájsť problém

Vyhľadajte riešenie pre váš problém.

Pre hľadaný výraz sa nič nenašlo.

QKde môžem jazdiť?
A
Jazdiť môžete kdekoľvek potrebujete v rámci zóny použitia. Prosím rešpektujte oblasti so zakázaným parkovaním a rovnako oblasti, kde je jazda limitovaná na 10km/h, ktoré sú prehľadne viditeľné na mapke v aplikácii SmartWay. Podmienkou ostáva, že e-kolobežku po skončení jazdy je potrebné zaparkovať ideálne do ANTIK nabíjačky alebo na vhodnom, verejne dostupnom a viditeľnom mieste pre ďalšieho používateľa, a to tak, aby nezavadzala na chodníku, nezasahoval do verejnej zelene alebo neblokoval cestu a pod., a aby sa ďalší užívateľ bez problémov mohol k nej dostať a zapožičať si ju. Vrátenie do nabíjačky Antik je ZADARMO.
QJe potrebné e-kolobežku vrátiť na stanovište?
A
ANTIK Verejnú e-kolobežku je možné vrátiť po skončení jazdy podľa týchto pravidiel:
  • Do nabíjačky Antiku ZADARMO a s bonusom 5 minút jazdy pri jazde s minimálnou dĺžkou 10 minút.
  • Mimo zóny použitia - mesta sa platí poplatok 70 €.
QNašiel som voľnú e-kolobežku na ulici ale nejde mi načítať QR kód. Čo mám robiť?
A
To sa môže stať. e-kolobežku môže mať zapožičanú niekto iný, prípadne je mimo prevádzky pre poruchu. Prosím vyberte si inú. Ak má e-kolobežka viditeľnú poruchu, pomôžete nám aj iným jazdcom, ak nám o tom dáte vedieť cez aplikáciu v časti označenej symbolom prekrížených údržbárskych nástrojov ako servisné hlásenie.
QUž nechcem jazdiť a chcem vrátiť depozit a zostávajúci kredit.
A
Ukončenie zmluvy s ANTIKom je možné spraviť automaticky priamo v aplikácii pokiaľ práve nemáte zariadenie zapožičané. Depozit a zostávajúci kredit Vám vrátime do niekoľkých dní automatický na kartu alebo účet, ktorý ste použili pri platení. Možno sa ale oplatí to nespraviť, našu sieť pre požičiavanie rozširujeme o ďalšie mestá a atraktívne lokality, radi Vás privítame u nás opäť. Opätovné zaregistrovanie s použitým emailom bude však možné až o 30 dní.
QSom zákazník ANTIKu, mám nejakú výhodu?
A
Zákazníci ANTIKu majú hneď niekoľko výhod. Depozit za e-kolobežku nehradia a jazdia lacnejšie a to len 0,05 €/min. oproti 0,10 €/min. Sledujte nás, plánujeme tieto výhody dopĺňať.
QJe depozit zdieľaný pri bicykloch a e-kolobežkách v jednom účte?
A
Áno, ak ste zákazník ANTIKu, pri e-kolobežkách nemusíte platiť depozit. Ak nie ste klientom ANTIKu a máte uhradený depozit za bicykle 20€, tento depozit Vám automaticky platí aj pre e-kolobežky.
QPotrebujem na jazdu vodičský preukaz?
A
Pre využívanie e-kolobežky od ANTIKu nie je potrebný vodičský preukaz. Potrebný minimálny vek na jazdu na e-kolobežke je 18 rokov.
QSú aj kupóny na jazdu?
A
Áno. V aplikácii je možné zadať aj kupón pre získanie voľných minút. Kupóny je možné získať rôznymi súťažami v ANTIKu a podobne. Sledujte nás a nič Vám neujde.
QZistil som problém na e-kolobežke, môžem ho niekde nahlásiť?
A
Áno, v aplikácii je možnosť zaslať akýkoľvek podnet v prípade chyby a to dokonca vyznačením konkrétnej časti na e-kolobežke, na ktorej ste spozorovali problém.
QMáte tip na vhodné miesto pre sústredenie e-kolobežiek?
A
Napíšte nám na smartway@antik.sk a my dané miesto radi preveríme. Mnoho stanovíšť pre e-kolobežky sme získali aj práve takýmto tipom od našich fanúšikov. Stanovištia však chceme doplniť aj o nabíjacie stanice, kde bude možné e-skútre zároveň dobíjať.
QJe e-kolobežka monitorovaná?
A
Áno, každá e-kolobežka je monitorovaná GPS jednotkou pre určenie jej polohy na mape a tiež non-stop spojená cez GSM sieť s centrálou Antiku pre potrebu vypočítania doby jazdy a následného spoplatnenia. Každá e-kolobežka je v prípade neželaného pohybu bez zapožičania okamžite alarmovaná v našom systéme, kde ju vieme napr. v prípade krádeže vypátrať.
QProjekt požičiavania e-kolobežiek sa mi páči, ako ho môžem podporiť?
A
Pomôcť sa dá od maličkých vecí až po väčšie. Napr. ak uvidíte e-kolobežku zvalenú na zemi, budeme radi, ak ju postavíte späť na stojan, prípadne posuniete na vhodné miesto, ak by napr. blokovala chodník. Budeme radi, ak nám nahlásite zistenú chybu na e-kolobežke cez aplikáciu. Potešíte nás, ak o projekte napíšete článok, podelíte sa skúsenosti na sociálnych sieťach, prípadne nám ponúknete vhodné miesto na propagáciu projektu.
QPočas jazdy som stratil telefón, bude sa mi rátať doba jazdy navyše?
A
Na túto situáciu si musíte dávať pozor, nakoľko v aplikácii je potrebné potvrdiť ukončenie danej jazdy. Ak by sa to stalo, pokúste sa čo najskôr nahlásiť túto skutočnosť na čísle +421 650 777 888.
QČo mám robiť, ak chcem reklamovať jazdu?
A
Napíšte nám, prosím, na smartway@antik.sk a my vám zašleme reklamačný formulár, ktorý bude potrebné vyplniť.
QSom Antik zákazník, no v aplikácii nemám naležíte benefity
A
Uistite sa, že nemáte voči ANTIKu nezaplatenú dlžobu alebo si prostredníctvom aplikácie alebo portálu Zákaznícka zóna overte, či ste sa registrovali s údajmi zhodujúcimi sa s Vašou zákazníckou zmluvou. V opačnom prípade požiadajte prostredníctvom aplikácie v časti Moje konto o zrušenie nesprávne vytvoreného Zákazníckeho konta a postup zopakujte. Viac informácii o benefitoch Antik zákazníka nájdete tu.

Kontaktujte nás!

Zašlite nám vaše otázky pomocou následovného formulára.